13.11.2012

Strike of the Color Bug

Testailin töissä vähän Kevin Murphyn pinkkiä Color Bugia. Olisihan se (kaverin sanoin) nonparelli - tukkakin aika kiva :P


Koska Bug on liitumainen tuote, pohjalle on laitettava jotain mahdollisimman tahmeaa muotoilutuotetta - vahaa yleisemmin. Mä käytin Joicon Structure - linjan Shape - muotoiluvoidetta. Hieroin Bugia hiuksiin, harjasin hiukan ylimääräisiä pois ja kiinnitin aika reilulla lakkamäärällä. Lopuksi laitoin vielä reippaasti kiiltosuihketta (Fudge Head Shine).



Oon Bugeja ennenkin kokeillut, multa itseasiassa löytyy violetti, jonka olen aikanaan ostanut tuolta meidän työpaikalta  :) Oon sitä viimeksi testannut mustaan tukkaan enkä oikein vakuuttunut - tai sitten mulla ei ollut tarpeeksi tarttumapintaa antavaa vahaa pohjalla. Mutta tää pinkki tuntuu toimivan, ehkä nyt oli kaikki oikeet tuotteet ja kuut ja tähdet kohdillansa :) Tietysti tuo blondi pohjakin tekee osansa. (Jjeps, se on blondi! Pari viikkoa sitten vaalennettiin vielä enemmän, nyt olen silver shampoon onnellinen orja :P)

Tässä vielä kirkkaammassa valaistuksessa:


Ja kyllä rakas työkaverini B, sillä välin kun sä leikkailit asiakkaita niin mä otin dorkia kuvia itsestäni. Soooorii.. ;P

translation // pink color bug by kevin murphy - works great!

2 kommenttia:

  1. Pysyykö tuo miten tukassa? Huomasin tuon tuotteen pinnilehdessä ja olen tässä suunnitellut jonkun värin hommaamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitoin aika reilusti lakkaa, kun pelkäsin että värjää otsan/posken. Jos harjaa oikein kunnolla, väri haalistuu aika paljon mutta ei irtoa täysin. Olen tänään menossa pesemään tämän, voin vaikka ilmoitella miten irtoaa pesussa :) Mutta muuten pysyi työpäivän ajan (ja parhaillaan tätä kirjoittaessa) ihan loistavasti.

      Tuossa on hyvä teksti, jossa oli mainittu värin kestävyydestäkin:

      http://muuttolintujasyksylla.indiedays.com/2011/12/26/color-bug-by-kevin-murphy/

      ja huom. myös tämä :)

      http://muuttolintujasyksylla.indiedays.com/2012/01/10/diy-color-bug/

      Poista