4.1.2013

Meikkipussin vakkarikiillot

Tämän hetken lempparihuulikiiltoni edustavat nudeja. Eli punaiset ja fuksiat ovat jääneet.. lisäksi olen huomannut siirtyneeni huulipunista kiiltoihin, mitä ihmettä? 

Mun nudeni ovat toiselle ehkä jo "tummia" tai "ei-nudeja". Mun huulet ovat luonnostaan vaan niin punaiset, että joku ihan supervaalea kiilto näyttää kamalalta ja luonnottomalta "meikkivoiteelta" huulilla. Mun nudeissani täytyy olla vähän jotain vaaleaa toffeista (?) sävyä, jotta ne näyttävät nudeilta :)

Lempisävyikseni on tässä muutaman viime kuukauden aikana löytyneet hyvät kiillot MSCHICiltä, Yves Rocherilta ja Urban Decaylta.


MSCHIC // Yves Rocher // Urban Decay

MSCHIC Lip Kiss French Pink
 7ml 18€


Kimalteeton, mutta kiiltää todella kauniisti. Sävy jopa hieman kylmään taittava beige. MSCHICiltä löytyy vieläkin vaaleampia nudekiiltoja, kuten Baby Pink, mutta ne ovat tosiaan aivan liian vaaleita mulle.

Monessa paikassa lukee tämän kiillon kuvauksessa, että "pehmeä tuoksu valkosuklaasta - ilman allergeenejä ja kaloreita", jonka muistaisin nähneeni merkin omillakin sivuilla. Nyt siellä lukee, että ei sisällä hajusteita. Noh, omituiselta tämä joka tapauksessa tuoksuu. Mielenkiintoisen omituiselta, muttei valkosuklaalta ainakaan.

Yves Rocher Sexy Pulp Volume Gloss Taupe Rosé
10ml 8,50€


 YR:n kotisivuilta löytyvän kuvauksen perusteella mä en ostaisi tätä kiiltoa: "UPEAN TÄYTELÄISET GLAMOURHUULET... kirkkaat ja hohtavat värit antavat huulille voimakkaan glamourkiillon" koska mulle tulee sanasta glamour mieleen Johanna Tukiainen. Lisäksi Sexy Pulp on mielestäni jotenkin halpa nimi. Onneksi sain yhden YR - paketin mukana tämän kokeiluun, koska huonot myyntipuheet pilaavat turhaan hyvän tuotteen maineen.

Sexy Pulp on tosi hyvä peruskiilto. Se ei (onneksi) turvota huulia tai saa niitä ikävästi kihelmöimään, vaikka nimensä perusteella jotain sellaistakin voisi luulla. Sisältää pientä kimalletta, joka ei onneksi näy liian glitterisenä huulilla. Mulle osui vielä onnekseni tosi nappi sävykin, kaunis perushyvä Taupe Rosé - käy loistavasti meikkiin kuin meikkiin, ainakin mulla.

Tässä on jonkun todella tutun meikin tuoksu! Haistelin kaikki huulikiiltonikin läpi, kun oon ihan varma että joskus mulla on ollut joku tämän tuoksuinen. Ei ole enää, mutta pienet deja vu - vibat tästä tulee :)

(tuote on saatu blogin kautta)

Urban Decay Lip Junkie Naked
tullut Naked2 - paketin mukana, alkuperäiskokoisen hinta 17€ paikkeilla


Naku - kiilto tuli jouluna Naked2 - paletin mukana. Kyseessä on tosi soma pikkukoko 3,23ml. Cools & plumps - viilentää huulet jännästi, mutta ei kirvele. Juuri mun huulien sävyinen, antaa siis kostean kiillon mutta ei (liikaa) väriä.

Sisältää kimalletta, mutta sopivasti ja sopivan pientä sellaista. Pientä miinusta mä antaisin siitä, että tässä ei ole applikaattoria (normaalissa koossakaan) vaan tuote puristetaan tuubista pihalle.

translation // my favourite lip glosses right now

2 kommenttia:

  1. Tosta UD:n kiillosta tuli ihan heittämällä mun lemppari kiilto! Olen jopa ajatellut ostaa sen täysikokoisena, eli siis tosi hyvä on!:D Mulla on niin paksut huulet, että jotenkin kovasti arastelen kiiltojen käyttämistä, mutta toi on tosi kivan koostumuksellista ja väri on tosi hyvä!

    VastaaPoista
  2. puuttuu action kuvat huulilla :D

    VastaaPoista